Välkomna - Bienvenidos!

Kul att du hittat hit! Välkommen att följa min resa i Argentina! En resa så väl utvärtes som inombords kan tänkas. Hur ofta jag har möjlighet att uppdatera er beror förstås på uppkopplingsmöjligheterna där jag bor i Salta men tanken är att kunna dela en del av det som händer här.

Nu börjar det dra ihop sig för avresa och jag har äntligen börjat finna tid att förbereda för resan. Idag innebar det skapandet av diverse listor över saker som ska göras, köpas och undersökas.

Jag åker från Sverige den 28:e augusti, om tre veckor i skrivande stund. Vi är tre stycken från Salts volontärprogram som åker till Argentina varav två åker till Salta i nordvästra Argentina (Andrea och undertecknad) och en till Buenos Aires (Annika).

Ska bli spännande att se om resfebern smyger sig på nu när livet börjar lugna ner sig i övrigt med avslutning på konfirmationslägret helgen som var.

Simma lungt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar